[ad_1]

Med omkring 90% af amerikanerne under opholdsordrer på grund af spredningen af ​​coronavirus er der stadig ting, du kan og bør gøre for at forblive sund, men forhindre spredning af virussen på samme tid.

De fleste af statens retningslinjer for nedlukning tillader folk at forlade huset til træning, hvis de overholder reglerne om social afstand.

EBR har allerede dækket den officielle rådgivning fra den britiske regering i denne artikel og mange af lockdown-ordrer i amerikanske stater er ens, dvs. forblive lokale for at udøve, kun træne alene eller sammen med medlemmer af din egen husstand, praktisere social afstand, når du er ude (6 fod eller 2 m er det accepterede minimum) og som altid fortsætter med at tage de anbefalede hygiejneforholdsregler inklusive regelmæssig korrekt håndvask.

US E-bike Boom

Som regelmæssige læsere af EBR ved, kan ridning på e-cykler være en øvelse (hold disse power assist-niveauer lave, hvis du virkelig ønsker en god træning…), og de bruges også i byer over hele verden til at transportere varer, mens de hjælper med at holde byområderne overbelastning fri og sund.

Det lader til, at begge disse attributter er blevet plukket op under den aktuelle krise. Adele Nasr, Chief Marketing Officer for Aventon e-cykler har været i kontakt med os på EBR for at sige ‘Vi har været travle end nogensinde, vi bogstaveligt talt bryder rekorder dagligt …’ tilføjer ‘Hospitaler bruger nu e-cykler med trailere for at flytte forsyninger, som kirurgiske masker, N95 masker og personligt beskyttelsesudstyr, fra deres forsyningslager til deres akutte rum og intensivafdelinger. ‘

Det er klart, at en øvelse med hjemmefra-situation er vigtig for både fysisk og psykisk velvære, og Aventons nylige salgstal synes at bekræfte, at mange amerikanere køber e-cykler for at hjælpe dem med at komme ud og træne, men også til daglige gøremål.

Aventon år til dato salgstal for Jan-Mar 2020 sammenlignet med Jan-Mar 2019 er næsten universelt op over hele landet, men fremragende områder er Massachusetts (298%), Virginia (438%), New Jersey (268%) og Washington (391) %).

Rytterne

Her er nogle eksempler på, at e-motorcyklister kommer ud og går under krisen.

Manny Diaz, 56, er en elektrisk entreprenør i LA County, Californien

”Alle i Californien skal holde en 6 fods afstand for at forhindre spredning af Coronavirus. Min e-cykel er en perfekt måde at gøre det på. Der er ikke meget biltrafik lige nu, så det gør brug af E-cyklen meget enkel, fordi der er meget mere plads til at køre, og mange mennesker er ude lige nu på cykler. Jeg gik til Marina i dag, og inden for en 30-minutters tur så jeg mindst 15 personer med E-Bikes – yngre, middelalder og ældre mennesker.

Hvad e-cyklen har gjort for mig, er at det har åbnet mine muligheder. Jeg kan ride E-cykel i et dejligt malerisk kvarter, jeg tager det til frokost og middag, jeg kører en masse Ballona Creek cykelsti, jeg er ikke ude i trafik, der er ingen stoplys. Det er en helt anden stemning helt.

Denne weekend kørte jeg på min e-cykel i 3 timer og behøvede ikke at interagere med nogen og fik min øvelse. Jeg har også bemærket, at jeg, lige siden jeg fik min e-cykel og træner, sover meget bedre.

E-cyklen tillader mig også at gå til steder, jeg ikke kan komme til i bil. Jeg tager den til stranden og marinaen. Jeg kan komme tæt på både og lystbåde, tage billeder af den smukke natur, og jeg behøver ikke betale for parkering. ”

Michael Irei, 33, fra Minneapolis, arbejder i reklame. Han kører normalt sin e-cykel til og fra sit reklamearbejde.

‘Normalt tillader min e-cykel mig ikke at stole på to biler til vores familie. Jeg er i stand til at pendle for at arbejde mere effektivt. Nu er jeg under en hjemme-ordre, men frisk luft er tilladt. Jeg ville have e-cyklen til cykelstierne omkring os. Mine ældre børn elsker at cykle.

Vi kan også køre korte ærinder, fordi Minnesota’s veje er meget cykelvenlige. Da jeg stadig pendlede til arbejde, kørte jeg på min e-cykel hver dag. Lige nu skal jeg i parker mere og tilbringe mere tid udendørs.

Vi kan godt lide at cykle til parken i stedet for at køre. Jeg føler, at det er nyttigt at komme udenfor under selvkarantænen. Jeg bruger også e-cyklen til at gå til Target for dagligvarer med en trailer ‘.

John Pollard, 78, har en høj risiko for Coronavirus bare ved hans alder alene. Fra Brookline, MA, er han ingeniør for menneskelige faktorer og lærer ved ingeniørskolen på Tufts University. Han har været cyklist siden college, men købte først sin første e-cykel.

Han siger:

”Jeg har været i stand til at komme udenfor på min e-cykel for at få frisk luft, men mens jeg træner på social afstand. Cykler er en fantastisk måde at praktisere social distancering sammenlignet med at gå. Jeg kan gøre nøjagtigt, hvad jeg ville gøre med denne e-cykel, og dette går op ad bakker med 20 miles per time.

Jeg har kørt det til arbejde, købt dagligvarer, ture til apoteket og en tur til min advokats kontor. Det er 42 grader og regnfuld i disse dage, men jeg har lagt omkring 24 mil på det. Jeg vil gerne komme mere ud. Lige nu siger de os til at forblive seks meter væk, og vi har lov til at gå ud for vigtige varer.

En dejlig ting er, at nogle gader, der normalt ville have travlt med biltrafik, er åbne for mig at cykle. Jeg kan også se ting, som jeg ikke har set i mange år.

Mit hjerte fungerer ikke så godt, som det plejede at gøre, og jeg var hurtigt tom for energi. Denne e-cykel får mig til at føle mig som et barn igen! Jeg kørte allerede ni kilometer gennem arboretet. De andre miles har lige været nogle ærinder.

Min pendel er fra mit hjem i Brookline, Massachusettes, og det går gennem tre amter over fire miles til Cambridge. Jeg tager Dr. Paul Dudley Bike Path som en del af min pendler, en af ​​de ældste cykelstier i landet. Jeg kører på den nordlige bred af floden til mit kontor på tværs af Kendall Square (MIT).

Når vejret bliver pænere, planlægger jeg at køre på det til flere steder som arboretet, der har næsten fire miles af veje. Jeg er også en stor fan af arkitektur, og der er nogle smukke hjem her.

Jeg elsker at køre rundt på min ebike og se på disse hjem med et kritisk øje. Denne glæde er stadig helt åben! Jeg planlægger også at ride den til toppen af ​​Aspen Wall Hill for at få udsigten over centrum derfra. Jeg har boet her i 50 år og har aldrig været på toppen, men med min nye e-cykel kan jeg gøre det. ‘

Langrend Odyssey Ryttere stadig komme ud

To ivrige el-cykelentusiaster startede fra deres hjem i nærheden af ​​Seattle for at gå i gang et år langt 12.500 mil kørt over De Forenede Stater og en del af Canada.

Janet Anspach-Rickey (64 år) og Stephen Rickey (72 år) tog et par BULLS Cross Lite Es udstyret med Boschs Performance Line CX motorer og startede i september 2018 i håb om at afslutte deres ride før september 2019.

Med en plan i tankerne satte de sig til at køre 4-5 timer hver dag, startende kl. 9 og slutter omkring kl. 13. Med et gennemsnit på 35-40 miles om dagen på et batteri besluttede de at hente et andet batteri, da de stoppede i Vermont.

Janet bemærker, at fordi de gennemsnitligt var 40-50 miles om dagen ved hjælp af øko-tilstand, “de ønskede at bruge sporttilstanden (eMTB-tilstand), der justerer (automatisk) mellem tur og turbo afhængigt af terræn,” ville dette igen øge deres kilometertal og brug dobbelt batteri.

Det andet batteri var en god tilføjelse, fordi de ville være sikre på, at de var ”vest for bjergene før og en chance for snestorme i bjergene, vi måtte krydse… .. Hvilket blast at have batterier!”

Efter at have tilbragt mange måneder ude på vejen, sagde Janet, at med brugen af ​​BULLS Cross Lite ES, bragte det tilbage al den glæde, de engang havde kørt.

Hun sagde: ”Især i vores aldre. Når vi rammer modvind, sætter vi det i turné og skærer lige gennem vinden. Vi er ikke bange. Kom med bakkerne! Vi kan bære mere vægt. Det er sådan en glæde at ride. ”

Janet Anspach-Rickey og Stephen Rickey fortsætter med at køre deres BULLS-cykler under de nuværende pandemiske forhold og se mange cyklister på vejen. Som Rickey siger: ”Det er en fantastisk måde at komme ud og holde en social afstand. Frisk luft ændring af kulisser, stille veje, du kan ikke slå det! Det er som at gå tilbage i tiden 50 år. ”

Hold øje med flere e-cykelnyheder og anmeldelser, og tak for at have læst!

-Rig

PS Glem ikke at deltage i Electric Bike Report community for opdateringer fra den elektriske cykelverden plus tips om e-cykeltur og vedligeholdelse!